Tekoälyn avustama digimarkkinointi

DIGIMARKKINOINTI

Mikäli etsit asiakkaita yrityksellesi, niin tämä palvelu on merkittävä käännekohta markkinoinnillesi.

Ulkoistamalla digimarkkinoinnin voit keskittyä olennaiseen, eli omaan työhösi. Sinun tehtäväsi on palvella omia asiakkaitasi hyvin, niin on myös Ubinetin. Mikäli täytät vaatimukset (jäljempänä), niin pääset hyötymään monista sellaisista menetelmistä, joita kilpailijasi eivät vielä käytä.
Sinun roolisi tulee olemaan hyvin vähäinen puuttuminen digimarkkinointiin.
Jos haluat tehdä kaiken itse, niin tämä palvelu ei ole sinulle.

Todistetusti tehokas tapa saada yritykselle enemmän myyntiä ja maksavia asiakkaita netin avulla.

Ubinetillä on käytössä iso arsenaali menetelmiä, joista alla lueteltu vain muutama. Digimarkkinoinnin kehittyneimmillä menetelmillä saadaan kampanjat menestymään ja liikevaihto kasvuun.
  • Kuinka kaapataan asiakkaat kilpailijasi nenän edestä. Kilpailijoidesi nettisivujen kävijäliikenne voidaan profiloida ja kohdentaa mainonta suoraan tälle porukalle. Menetelmä kerää tavallista korkeammat napsautusprosentit.
  • Vain harvojen tuntema tapa mitata kivijalkakaupan digitaalista markkinointia. Vaikka sinulla olisi ainoastaan kivijalkakauppa, eikä myyntiä verkon kautta, niin pystytään silti mittaamaan digimainonnan tehoa. Tätä erittäin tehokasta, mutta vähän käytettyä menetelmää harva osaa hyödyntää.
  • Pahimmat mainostajan virheet, joita on tullut vastaan. Kaikki osaavat kohdentaa, mutta liian vähälle on jäänyt poissulkemisen jalo taito. Datan myötä kampanjat hioutuvat timanteiksi tämän menetelmän avulla.

Uusi tapa tehdä digimarkkinointia monikanavaisesti voi rikkoa ovipumppusi.

  • Miksi tekoälyä ja koneoppimista käytetään niin vähän hyödyksi digimainonnassa? Uusien menetelmien omaksuminen ei onnistu kaikilta. Kun opetetaan mainosalustat tuntemaan ostajat, osaavat järjestelmät kohdentaa mainontaa parhaalla mahdollisella tavalla oppien samalla itsenäisesti tunnistamaan ostajan. Ubinet on hyödyntänyt uusia menetelmiä asiakkaiden kampanjoissa ja esimerkiksi Autotalo Hartikaisen automyynnin markkinoinnissa. Löydät lisää tietoa tältä sivulta.
  • Kilpailijoiden mainoksia voi klikkailla ja kuluttaa kampanjoiden päiväbudjetin. VÄÄRIN! Tähän on ratkaisu olemassa. Vaikka vastuullinen mainostaja ei klikkaile kilpailijoiden mainoksia, niin silti näitä typeryksiä on maailmassa. Onneksi tähän on myös lääke, jolla suojautua budjetin syöjiä vastaan.
  • Totuus on:  Mitä mittaat, sitä voit kehittää. Tiedätkö mistä kanavista asiakkaat sinut löytävät? Digikampanjoiden kanssa voi tehdä kaikenlaista kivaa markkinoijan kanssa, mutta vain mittaamalla mainonnan tehoa voidaan kehittää entistä parempaa markkinointia.

Paras aika ja nopein tapa aloittaa yrityksesi tehokas markkinointi on tehdä se tänään.



Kenen kanssa mietitkin yhteistyötä, aloita mahdollisimman pian. Jahkailu vain viivästyttää kassavirran kehitystä.

Jotta tiedät mitä voit odottaa, niin alla on asiakkaan kampanjaan tehty mieletön myynnin lisäys…

Google Ads

Verkkokaupan Google Ads -markkinointi
Mainokset, budjetti, avainsanat, kohdennus, mittaus — Kaikilla on merkitystä.
This image for Image Layouts addon

Asiakkaan verkkokaupan myynti lisääntyi 100%

Verkkokauppa tuotti tasaista myyntiä kuukausittaisella mediabudjetilla. Kesällä aloitettu Google-kampanjan optimointi muutti maksetun mainonnan tilanteen täysin.

Edellisen vuoden syksyn myynti kasvoi 100%. Alkuvuoteen verrattuna myynti kasvoi 132%. Tämän mahdollisti Google-kampanjan optimointi ja uusien menetelmien soveltaminen asiakkaan digimarkkinointiin.

Omistatko verkkokaupan?
Ota yhteyttä
This image for Image Layouts addon

Google Ads
-mainokset

Ulkoista Google Ads -mainostus Ubinetille, niin saat tarkasti yrityksellesi suunnitellun mainoskampanjan, joka käyttää hyväksi yrityksellesi parhaat mainosmuodot ja menetelmät.

Lue lisää Google Ads -mainoksista:
Google-markkinointi

Monikanavainen markkinointi
tuuppasi yrityksen kasvuun.

Image
Asiakas halusi ostaa Googlesta liikennettä kotisivuilleen. Huomasin kuitenkin kotisivut ongelmakohdaksi ja tästä keskusteltiinkin, mutta asiakas halusi kuitenkin kokeilla ensin Google-mainosta.

Kampanjalla saikin hyvin liikennettä, mutta yhteydenotot jäivät laihanlaisiksi. Lopulta päivitimme myös kotisivut tukemaan markkinointia ja mukaan otettiin myös Facebook-mainokset.

Viime syksynä asiakas ilmoitti lopettavansa toiminimiyrityksensä ja perustavansa osakeyhtiön. Sillä onkin parempi hallita kasvanutta asiakaskuntaa ja kassavirtaa.

Antti / Ubinet
 
Image
Facebook-markkinointi

Facebook
-mainokset

Facebook-markkinointi on yksi tehokkaimmista kanavista tavoittaa valtavat määrät ihmisiä.

Tekoäly, koneoppiminen ja käyttäjädata yhdistyvät ennennäkemättömällä tavalla ja luo potentiaalin tavoittaa asiakkaita, ennen kuin he edes harkitsevat ostamista.

Lue lisää Facebook-mainoksista:
Facebook-markkinointi

MYYNTI EDELLÄ

Ubinet tekee digimarkkinointia yli 300 000 € vuosittaisella mediabudjetilla asiakkaille. Viimeisen vuoden aikana mainokset ovat saaneet yli 100 miljoonaa näyttökertaa ja keränneet yli 1,4 miljoonaa klikkausta asiakkaiden kotisivuille ja verkkokauppoihin. Puhumattakaan lukemattomista konversioista ja verkkokauppamyynneistä.

ydinosaaminen = digimarkkinointi

Maksettu Facebook- ja Google-mainonta ovat nopein ja mitattavin tapa tavoittaa ostajia. Hyödyntämällä molempien alustojen mahdollistamat koneoppimisen menetelmät, voidaan tavoittaa asiakkaat oikeaan aikaan ostohousut jalassa.

Mikäli alla olevista väittämistä vähintään kolme pitää kohdallasi paikkansa, niin saat apua digimarkkinoinnissa.

Jos liikevaihtosi tai budjettisi on alla olevaa pienempi, sinulla saattaa olla silti mielenkiintoinen palvelu, jota voisi olla mielenkiintoista markkinoida. Ota siis yhteyttä.
Markkinointibudjetti kuukaudessa 800 € tai enemmän
Liikevaihto yli 100 000 €
Tuotteella tai palvelulla on luontaista kysyntää
Haluat hyödyntää digimarkkinoinnin uusimmat teknologiat
Haluat testata markkinoita
Image
Rupatellaan lisää. Jätä soittopyyntö.
Täytä puhelinnumero
Täytä puhelinnumero

Asiakas: Autotalo Hartikainen

Image

Verkkosivut ja digitaalinen markkinointi

Vastaan Autotalo Hartikaisen Googlen ja Facebookin maksetusta mainonnasta ja digimarkkinoinnin strategiasta. Testaan ja optimoin satoja mainosvariaatioita ja lukuisia yleisöjä, joista vain parhaat pääsevät jatkoon.

Helmikuussa 2019 julkaistut uudet nettisivut suunniteltiin mobiilikäyttö edellä. Olin vetovastuussa ja hoidin mm. nettisivujen määrittelyn, sisällön rakenteen suunnittelun ja mittauksen. Konepellin alle on toteutettu useita sisällön ja markkinoinnin ylläpitoa helpottavia ja nopeuttavia automaatioita.

Hartikaisen markkinointia hoidan yhteistyössä Rookie Communications Oy:n kanssa. Sivujen toteutuksen (koodaus ja design) hoiti mallikkaasti joensuulainen Kooders.

Web-analytiikka

Kaiken suunnittelun taustalla oli mittaaminen. Analysoin web-analytiikan avulla vanhan sivuston ongelmakohdat. Tulosten perusteella uudet nettisivut suunniteltiin sujuviksi sekä käyttäjien näkökulmasta, että sivuston ylläpitäjän kannalta.

Käytössä on digimarkkinoinnin menetelmiä, joita kukaan Suomessa ei vielä käytä.

Autotalo Hartikaisen kampanjat keräävät toistuvasti hurjia määriä heidän autovalikoimasta ja palveluista kiinnostuneita kävijöitä kotisivuilleen.  Käytössä on digimarkkinoinnin menetelmiä, joita kukaan Suomessa ei vielä käytä. Koneoppimisen avulla markkinointityökalut saavat koko ajan tarkempaa tietoa, mitä asiakas on etsimässä.

Digimarkkinoinnin tarjoamat mahdollisuudet eivät koskaan ole olleet näin hyvät, joten ero kilpailijoihin nähden on nyt helposti saavutettavissa, kunhan antaa markkinoinnin teknologioille mahdollisuuden.
Image
Ylläolevassa kuvassa on tilanne, jossa Autotalo Hartikaisen erään Facebook-kampanjan mainoksia on näytetty 325 000 kertaa ja sitä on klikattu 62 800 kertaa. Klikkausprosentti on näin ollen noin 19,32 %, eli melkein joka viides mainoksen nähneistä siirtyi tutkimaan lisää Hartikaisen kotisivuille. Kampanjassa on hyödynnetty koneoppimista. Nämä ovat ”kylmiä” kävijöitä. Jos tarkastellaan tilannetta lämpimien henkilöiden osalta, on klikkausprosentti vielä huomattavasti parempi (Hintatiedot peitetty, koska budjeteista ei haluta antaa vihjeitä).

Tekoälyn avustama digimarkkinointi

Tässä ensin esitetyt menetelmät ovat tarkoitettu kotisivujen kautta myytäville palveluille. Verkkokaupoille on tarjolla vastaava paketti tuotemyyntiä varten.

Hyödynnä nyt pakettihinta ja ota haltuun digimarkkinoinnin suosituimmat kanavat.

Digimarkkinointi 250 € / kk
Hintaetu voimassa 31.1.2020 saakka.
(Erikseen ostettuna 438 € / kk Säästät 188 € / kuukaudessa.)

Digimarkkinointipaketti kotisivuille sisältää 7 kohdan ominaisuudet. 
Verkkokaupoille tarkoitettu paketti sisältää 10 kohdan ominaisuudet.
1

Google Ads -hakusanamainonta

Olet näkyvissä, kun asiakas sinua etsii. Googlen hakutulossivulla näytettävät tekstimainokset. Nämä mainokset muistuttavat luonnollisia hakutuloksia, mutta sillä erolla, että mainostaja maksaa klikeistä.
2

Google Ads -display

Louhimme uusia asiakkaita, jotka eivät vielä tiedä sinusta, Googlen display-mainosten avulla. Googlen display-mainokset näkyvät eripuolilla nettiä. Mainokset voivat näkyä toisilla nettisivuilla, kännykkäsovelluksissa tai Gmailissa.
Google Ads -kampanjat alk. 219 € / kk.
3

Facebook-mainokset

Hankimme uusia asiakkaita suoraan Facebook-mainoksilla käyttäjien uutisvirrasta. Muistutamme myös kotisivuilla käyneitä vierailijoita palveluistasi, mikäli he eivät vielä ostaneet sinulta.
Facebook-markkinointi alk. 219 € / kk.
Mainosalustojen lisäksi kotisivuillesi tehdään parannuksia:
4

Google Analytics

Sivustolle asennetaan Google Analytics -kävijäseuranta. Kävijäseurannan avulla monitoroimme nettisivujen kokonaistilannetta.
5

Mittaus ja raportointi

Kotisivuille asennettujen mittareiden avulla seuraamme Googlen ja Facebookin kautta tullutta kävijäliikennettä ja määritämme maalin, johon sivujen käyttäjää ohjataan. Saamme tietoa kampanjoiden tehosta ja markkinointikulujen hyötysuhteesta.
Lisäksi saat ilmaiseksi nämä lisävarusteet, kun tilaat koko paketin:
6

Lämpökartta

Lämpökartan avulla seuraamme nettisivun käyttäjien napsautuksia ja hiirenliikkeitä. Tämän avulla parannamme markkinointikampanjoiden tehoa.
7

Sisältöelementin testaus

Yhden sisältöelementin testaus, jossa selvitämme elementin pienillä muutoksilla sen vaikutusta ostokäyttäytymiseen. Elementti voi olla esimerkiksi otsikon teksti tai painikkeen väri.
Lisävarusteiden arvo 419 €.
Erikseen ostettuna nämä palvelut maksaisivat 438 € / kuukaudessa. Nyt saat ne kaikki pakettihintaan sekä lisäksi saat 419 € arvosta palveluita ilmaiseksi.

Kotisivujen digimarkkinointi

250 € / kuukausi

Kotisivujen digimarkkinointi

250 € / kuukausi
  • Google Ads -mainokset (219 €/kk)
    Hakusanakampanjat
    Display-kampanjat
  • Facebook-mainokset (219 €/kk)
  • Google Analytics -kävijäseuranta
  • Mittaus ja raportointi

Erikseen ostettuina 438 €/kk

Bonukset (419 €):


Hinta koko paketille 250 € / kuukausi. 

Hinta sisältää kaiken yllämainitun.

Palvelun hinta ei sisällä mediabudjettia, jonka Google ja Facebook veloittavat.
Hinnat ALV 0%.
Huomaathan, että palvelun perustaminen vaatii ylimääräistä työtä, josta ei erikseen laskuteta. Tästä syystä parin kuukauden kokeiluihin tämä palvelu ei sovellu. Voit kuitenkin irtisanoa palvelun milloin haluat. 

Tavoitteena on pitkäikäinen ja avoin yhteistyö, josta hyötyvät molemmat osapuolet.

Verkkokaupan digimarkkinointi

Yllä esitettyjen 7 ominaisuuden lisäksi verkkokaupat pääsevät
hyödyntämään seuraavat 3 lisäominaisuutta.
8

Google Shopping -kampanja

Googlen hakutulossivulla näytettävät kuvamainokset.
9

Tuotekohtaisten mainosten automatisointi

Yksittäisten tuotteiden automaattiset tekstimainokset.
Verkkokaupoille tarkoitettujen Google-kampanjoiden yhteisarvo +149 € / kk.
10

Facebook-karusellimainokset

Verkkokaupan tuotteiden ja tuotekategorioiden automatisoidut karusellimainokset. 
Verkkokaupoille tarkoitettujen Facebook-karusellimainokset +149 € / kk.
Erikseen ostettuna nämä 10 kohdan palvelut verkkokaupalle maksaisivat 736 € / kk.
Nyt saat ne kaikki hyvällä pakettihinnalla sekä lisäksi saat 419 € arvosta palveluita ilmaiseksi.

Verkkokaupan digimarkkinointi

350 € / kuukausi

Verkkokaupan digimarkkinointi

350 € / kuukausi
  • Google Ads -mainokset (368 €/kk)
    Hakusanakampanjat
    Display-kampanjat
    Shopping-mainokset
    Automaattiset tekstimainokset
  • Facebook-mainokset (219 €/kk)
  • Facebookin karusellimainokset (149 €/kk)
  • Google Analytics -kävijäseuranta
  • Mittaus ja raportointi
    Erikseen ostettuina 736 € /kk

Bonukset (419 €):
Hinta koko paketille nyt vain 350 € / kuukausi. 

Hinta sisältää kaiken yllämainitun.

Palvelun hinta ei sisällä mediabudjettia, jonka Google ja Facebook veloittavat.
Verkkokaupalta vaaditaan tiettyjä ominaisuuksia, jotka selvitetään ennen yhteistyön aloitusta.
Hinnat ALV 0%.

"Meillä on mainostoimisto jo hoitamassa näitä asioita."

Hyvä juttu. Jos olet tyytyväinen heidän tuloksiin, niin jatka heidän kanssaan.

Jos olet epävarma, voisiko asioita tehdä vielä paremmin, niin kannattaa olla yhteydessä. Pystyn auditoimaan nykyiset kampanjat ja annan riippumattoman palautteen. Olen erästäkin yritystä suositellut pysymään nykyisen mainostoimiston asiakkaana, koska he tekivät jo hyvää työtä.

Hinnat

Digimarkkinointia kotisivuille

Digimarkkinointia verkkokaupoille

Google Ads -hakusanamainonta
Google Ads -hakusanamainonta
Google Ads - display
Google Ads - display
Facebook-mainokset
Facebook-mainokset
Google Analytics - kävijäseuranta
Google Analytics - kävijäseuranta
Mittaus ja raportointi

Yksinkertainen raportti
kuukausittain

Mittaus ja raportointi

Yksinkertainen raportti
kuukausittain

Lämpökartta
Lämpökartta
Sisältöelementin testaus
Sisältöelementin testaus
Google Shopping -mainokset
Automaattiset tekstimainokset tuotteille
Facebook-karusellimainokset

Hinta

250 € / kk
ALV 0%

Hinta

350 € / kk
ALV 0%
  • Palvelun hinta ei sisällä mediabudjettia, jonka Google ja Facebook veloittavat.
  • Verkkokaupalta vaaditaan tiettyjä ominaisuuksia, jotka selvitetään ennen yhteistyön aloitusta.

Tee digimarkkinoinnista kilpailuetu.

Image
Image
Antti Ryynänen / toimitusjohtaja
Rupatellaan lisää. Jätä soittopyyntö.
Täytä puhelinnumero
Täytä puhelinnumero
PS. Tässä vielä tiivistettynä mitä saat, kun otat yhteyttä:
  • saat uusimmat ja tehokkaimmat menetelmät
  • saat rahaa säästävät kampanjat
  • saat haltuun digimarkkinoinnin tärkeimmät alustat paremmin kuin kilpailijasi

PPS. Et sitoudu pitkiin sopimuksiin. Voit irtisanoa yhteistyön päättymään heti. Mutta tuskin haluat luopua, kun olet kerran nähnyt miten oikeaa digimarkkinointia tehdään.