Kotisivut, jotka tukevat myyntiä.

Kotisivujen toteutuksessa pitää tänä päivänä huomioida myös digimarkkinointi. Kivat nettisivut ovat hyödyttömät, jos ne karkoittavat arvokkaat kävijät ensivilkaisulla pois. Tästä syystä uudet kotisivut kannattaa suunnitella nimen omaan myyntiä ja markkinointia tukemaan.

HUONOT KOTISIVUT

Sain asiakkaan, joka halusi ostaa Googlesta liikennettä kotisivuilleen. Huomasin heti kotisivut ongelmakohdaksi ja tästä keskusteltiinkin, mutta asiakas halusi kuitenkin kokeilla ensin mainontaa.

Kampanjalla saikin hyvin liikennettä, mutta yhteydenottoja ei vain tullut. Lopulta asiakas päivitti myös kotisivut. Jatkoin tarkasti kohdennetun liikenteen ajoa kotisivuille Googlesta ja Facebookista. Kahden vuoden jälkeen asiakkaan piti lisääntyneen myynnin seurauksena vaihtaa yritysmuoto Oy:ksi, joka oli järkevämpi yhtiömuoto kasvun ja kasvaneen asiakaskunnan hallintaan.

Image

Asiakas: Autotalo Hartikainen


Rooli: Kotisivujen määritys ja projektinjohto.

Kotisivujen määritys on erittäin tärkeä vaihe sivuston suunnitteluvaiheessa. Onnistunut määritys vaikuttaa budjettiin ja aikatauluun merkittävästi.

Autotalo Hartikaisen nettisivujen määritys onnistui täydellisesti. Budjetti ei muuttunut ja halutut ominaisuudet osuivat kerralla nappiin.

Sivustoa kehitetään edelleen ja määritysvaiheessa huomioidut tekniset asiat mahdollistavat edullisen kehitystyön myös tulevaisuudessa.
Image

Haluatko kotisivut, jotka tuottavat myyntiä.