Älä etsi — Tule löydetyksi

Google Ads -markkinointi

ent. Google AdWords

Hakusanamainonta

Googlen hakutulossivun mainokset.

Display-mainokset

Googlen display-verkoston mainokset.

Shopping-mainokset

Googlen hakutulossivun kuvamainokset.

Youtube-mainokset

Youtubessa näkyvät mainokset.
This image for Image Layouts addon

Google Ads
-mainonta

Ulkoista Google Ads -mainostus Ubinetille, niin saat tarkasti yrityksellesi suunnitellun mainoskampanjan, joka käyttää hyväksi yrityksellesi parhaat mainosmuodot ja menetelmät.

Saat kehitysehdotuksia niin Google Ads -kampanjaan liityen kuin nettisivujesi sisällön ehostamiseen.

Tavoitteena on, että tästä muodostuu vuosien yhteistyö digimarkkinoinnin parissa.
Ota yhteyttä

Case: Verkkokaupan Google Ads -optimointi

Case: Verkkokaupan Google Ads -optimointi

Asiakkaan verkkokaupan myynti lisääntyi 100%

Lue tapaus

Hakusanamainonta

Googlen hakutulossivulla näytettävät tekstimainokset. Nämä mainokset muistuttavat luonnollisia hakutuloksia, mutta sillä erolla, että mainostaja maksaa klikeistä.

Hyvin tehokas mainosmuoto, kun kampanja on huolellisesti rakennettu ja ylläpidetty. Hakusanamainontaan voi taitamaton mainostaja hukata helposti koko budjetin, saamatta yhtään myyntiä.

Hakusanamainonnan hinta

Hakusanamainosten sijoittuminen hakutulossivulla perustuu huutokauppaan, jossa huutajina ovat toiset samalla avainsanalla mainostavat. Kun mainostekstit, avainsanat ja kohdennus ovat kunnossa on hakusanamainonta tunnetusti tehokas.
Image
Hakusanamainonta
Mainokset merkitään Mainos-sanalla.

Display-mainokset

Googlen display-mainokset näkyvät eripuolilla nettiä.
Mainokset voivat näkyä toisilla nettisivuilla, kännykkäsovelluksissa tai Gmailissa.
Display-mainosten kohdentaminen

Erona hakusanamainontaan on se, että display-mainoksia kohdennetaan yleensä käyttäjälle tämän internetkäyttäytymisen perusteella. 

Jos olet vaikkapa pyörähtänyt jonkun autokaupan sivuilla, voi mainostaja näyttää sinulle mainoksia, kun vierailet jollakin uutissivustolla ja saada sinut palaamaan omille sivuilleen tai myös ovela kilpailija voi napata sinut omaan myyntiputkeensa kohdentamalla mainoksia käyttäytymisesi perusteella. 

Display-mainosten hinta

Googlen Display-mainoksissa maksetaan yleensä klikkauksista. On myös mahdollista, että maksat vain toteutuneista konversioista tai näyttökerroista.

Display on tietyntyyppiselle yritykselle erittäin hyvä mainosmuoto. Joskus Display-mainokset tuottavat jopa enemmän konversioita, kun hakusanamainonta.

Tämä on myös hyvin tehokas mainosmuoto, huolellisesti rakennettuna  ja ylläpidettynä.
Image
Display-mainokset
Kuvassa punaisen suorakaiteen sisäpuolella asiakkaan display-mainos paraatipaikalla Nettiauton sivustolla.

Shopping-mainokset

Googlen hakutulossivulla näytettävät kuvamainokset.
Shopping-mainokset ovat kuvamainoksia hakutulossivulla. Kuvamainokset näkyvät ensimäisenä rullattavana listana tai sivun oikeassa reunassa.

Uusin mainosmuoto Googlelta. Lanseerattiin Suomessa kesällä 2019. Google on asettanut tiettyjä rajoituksia mainosten näyttämiselle. Shopping-mainokset on tarkoitettu verkkokaupoille.
Image
Google Shopping-mainokset
Kuvamainokset 

Vieläkö mietit?
Käy sillä välin katsomassa mitä monikanavainen digimarkkinointi voi saada aikaan.