VERKKOMARKKINOINTI
Mitä verkkomarkkinointi on?
Yleisimmät markkinointikanavat.
Digitaalinen markkinointi
Verkkomarkkinointi sisältää monia eri tapoja tuoda yritystä esille internetin hakukoneissa sekä muissa verkkopalveluissa. Verkkomarkkinointi kattaakin koko internetin sen laajassa kokonaisuudessaan ja näkyvyyttä on helppo hallita. Verkkomarkkinoinnin avulla yritys tavoittaa tehokkaasti kohderyhmän ostajia.
Nettimarkkinoinnin toimivuutta pystytään seuraamaan hyvin tarkasti ja kävijöiden ostokäyttäytymisen perusteella verkkosivustoa ja nettimarkkinointia voidaan kehittää entistä paremmaksi. Tärkeää on myös selvittää toimivimmat ja tulosta tekevät kanavat, että markkinointiin panostettu budjetti saadaan parhaiten tuottamaan.
Nettimarkkinointi yleisimmin on bannerimainontaa ja hakusanamainontaa. Molemmat tuovat yrityksille tehokkaasti näkyvyyttä, mutta mainontaan täytyy jatkuvasti panostaa. Hakukoneoptimointi, jolla saa näkyvyyttä hakukoneen luonnollisissa hakutuloksissa, on pitempiaikaisessa tarkastelussa tehokkaampaa ja edullisempaa, koska kävijöistä ei tarvitse maksaa.
Enemmän kävijöitä verkkomarkkinoinnin avulla.
Verkkomarkkinointi - Tehokasta markkinointia
Hakukonemarkkinointi, tehokasta mainontaa suoraan kohderyhmälle. Hakukonemarkkinointiin sisältyy hakukoneoptimointi ja hakusanamainonta.
- Hakukoneoptimointi, parantaa verkkopalvelun sijoittumista hakukoneiden luonnollisissa hakutuloksissa.
- Hakusanamainonta, näkyvyyttä nopeasti ja tehokkaasti hakukoneiden tarjoamilla maksullisilla mainoksilla.
Bannerimainonta eli display-mainonta - mainosta kohderyhmien suosimilla sivustoilla tai lisää näkyvyyttä ja tunnettuutta suosituissa verkkopalveluissa.
Ubinet / 2020