www-suunnittelu
KOTISIVUT
Kotisivut
Kivan näköiset kotisivut vai nettisivut, jotka tukevat myyntiä?
Nyt ei miellytetä yrityksen toimitusjohtajaa vaan kotisivujen loppukäyttäjää. Tiedämme kaikki, mitä kotisivuilta loppupelissä vaaditaan. Enemmän myyntiä.
Nyt ei miellytetä yrityksen toimitusjohtajaa vaan kotisivujen loppukäyttäjää. Tiedämme kaikki, mitä kotisivuilta loppupelissä vaaditaan. Enemmän myyntiä.
Verkkokaupat
Verkkokaupan täytyy myydä. Piste.
Asiakaskokemus verkkokaupoissa on huipputärkeää eikä ostokokemusta kannata pilata kriittisissä kohdissa. Sinne tarvitaan myös ihan oikeita asiakkaita, muuten ei tule kesää.
Asiakaskokemus verkkokaupoissa on huipputärkeää eikä ostokokemusta kannata pilata kriittisissä kohdissa. Sinne tarvitaan myös ihan oikeita asiakkaita, muuten ei tule kesää.
Kotisivut, jotka tukevat myyntiä.
Kotisivujen toteutuksessa pitää tänä päivänä huomioida myös digimarkkinointi. Kivat nettisivut ovat hyödyttömät, jos ne karkoittavat arvokkaat kävijät ensivilkaisulla pois. Tästä syystä uudet kotisivut kannattaa suunnitella nimen omaan myyntiä ja markkinointia tukemaan.
Paremmat kotisivut ja monikanavainen markkinointi
tuuppasi yrityksen kasvuun.
Joensuulainen asiakas halusi ostaa Googlesta liikennettä kotisivuilleen. Huomasin kuitenkin kotisivut myynnin esteeksi ja tästä keskusteltiinkin, mutta asiakas halusi kuitenkin kokeilla ensin Google-mainoksia.
Kampanjalla saikin hyvin liikennettä, mutta yhteydenotot jäivät laihanlaisiksi. Lopulta päivitimme myös kotisivut tukemaan markkinointia ja mukaan otettiin myös koko digimarkkinoinnin paletti.
Viime syksynä asiakas ilmoitti lopettavansa toiminimiyrityksensä ja perustavansa osakeyhtiön. Sillä onkin parempi hallita kasvanutta asiakaskuntaa ja kassavirtaa.
Antti / Ubinet
Kampanjalla saikin hyvin liikennettä, mutta yhteydenotot jäivät laihanlaisiksi. Lopulta päivitimme myös kotisivut tukemaan markkinointia ja mukaan otettiin myös koko digimarkkinoinnin paletti.
Viime syksynä asiakas ilmoitti lopettavansa toiminimiyrityksensä ja perustavansa osakeyhtiön. Sillä onkin parempi hallita kasvanutta asiakaskuntaa ja kassavirtaa.
Antti / Ubinet
Autotalo Hartikainen
Asiakas: E. Hartikainen Oy (Joensuu)
Rooli: Kotisivujen määritys ja projektinjohto.
Kotisivujen määritys on erittäin tärkeä vaihe sivuston suunnitteluvaiheessa. Onnistunut määritys vaikuttaa budjettiin ja aikatauluun merkittävästi.
Autotalo Hartikaisen nettisivujen määritys onnistui täydellisesti. Budjetti ei muuttunut ja halutut ominaisuudet osuivat kerralla nappiin.
Sivustoa kehitetään edelleen ja määritysvaiheessa huomioidut tekniset asiat mahdollistavat edullisen kehitystyön myös tulevaisuudessa.
Rooli: Kotisivujen määritys ja projektinjohto.
Kotisivujen määritys on erittäin tärkeä vaihe sivuston suunnitteluvaiheessa. Onnistunut määritys vaikuttaa budjettiin ja aikatauluun merkittävästi.
Autotalo Hartikaisen nettisivujen määritys onnistui täydellisesti. Budjetti ei muuttunut ja halutut ominaisuudet osuivat kerralla nappiin.
Sivustoa kehitetään edelleen ja määritysvaiheessa huomioidut tekniset asiat mahdollistavat edullisen kehitystyön myös tulevaisuudessa.